-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



søndag 12. desember 2010

Vinnerene av min gi-bort konkurranse

Her hos meg har malekost, symaskin, strikkepinner og heklenål gått for fullt i det siste, ja det vil si innimellom juleavslutninger, bursdagsbesøk, julekonserter og alt det andre som plutselig skal skje når julen nærmer seg.

Grunnen til all denne aktiviteten er at jeg har satt meg som mål å lage minst 50% av gavene mine selv. Det er ikke bare en slags miljøsatsing men rett og slett fordi jeg ikke er så glad i å gå i butikker og kjøpe noe bare fordi det er jul. Men likevel tok mannen min seg fri fra jobb og dro meg med på julehandel på fredag, og det var faktisk veldig koselig. Det var lite folk å se, og vi fikk til og med satt oss ned og spist en nydelig lunch.

En tur innom Fretex resulterte til og med i denne nostalgiske lysestaken.


Og så til min lille 'give-away'. Tusen takk til alle dere som ville være med. Jeg ble kjempeglad for alle de koselige kommentarene deres, og skulle så gjerne ha sendt noe til dere alle.


Håper dere tre som ble plukket ut blir glad for premiene.


Dere er:
micano
almaPalma
Anonym - tutta_ korzen


Dersom dere er innom meg og ser dette, så send meg (solvi.sch@online.no) adressene deres, og en heklet juletregirlander og en juletrepynt er å vei til dere innen få dager :-) 

Ønsker dere alle en fortsatt fin førjulstid.

Klem fra Sølvi

9 kommentarer:

Nina sa...

3 heldige vinnere ;)! Og så nostalgisk-fin julestake du har fått tak i. Vi hadde en slik rød i barndomshjemmet mitt - og den er jeg redd for at jeg sendte på loppis da jeg ryddet etter mammaen min. Au - au - au. Sånn er det med den saken - og man kan jo ikke spare på absolutt alt. Og smaken er som baken - delt - og hele tiden i endring - har jeg erfart ;).

Lillis verden sa...

Heldige vinnere :) juleshopping kan være veldig koselig det, hvis du bare holder deg hjemme selve helgen ;)

Maria sa...

Grattis till vinnarna!

Trollmora sa...

godt å 'se' deg igjen! Gratulerer til vinnerene!

salige lavendel sa...

Gratulerer til heldige vinnere =) Ønsker deg en fin uke og takker for titten her hos deg. Forresten en veldig koselig tittel på bloggen din!

Frk.Fjong sa...

takk for at du vil være med på blogglotteriet mitt - lykke til!

Ü

Frøydis sa...

Hei på deg :-)
Fant deg gjennom en annen blogg, likte det jeg leste så jeg legger meg til so, følger jeg :-)
BLir moro å lese mer fra deg! Julestemning finns ikke i dette huset heller..merkelig, men har hørt om mange som har det slik i år..
Vi har begynt på julegavene, men bare såvidt..bruker ikke allverdens av penger på det, og heldigvis har vi kun "ungene" ( der er 25 og 23, hehe) og mine foreldre..men blir jammen meg dyrt nok! Hele jula begynner å bli slik at folk skal bruke mest mulig penger, og det er jeg imot!
Ha en flott kveld videre og klem fra Frøydis

Frøydis sa...

Meg igjen :-)
Fikk ikke til å legge meg til som følger, men legger deg i det minste til blogglista mi :-)
Klem, Frøydis

almaPalma sa...

Åååå :) Heldige meg! Eg synest dei juletregirlanderane dine var heilt herlege!! Tusen tusen takk ♥ Gleder meg til pakke i posten!
Ha ein fin kveld vidare, min vart i allefall veldig bra!
klem

Related Posts with Thumbnails