-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



mandag 26. september 2011

Inspirerende interiørbok

En dag i sommer syntes seg så forferdelig synd på meg selv at jeg logget meg inn på Capris.no for å kjøpe meg en bok. Valget fallt på denne fine boken av Anna Ørnberg


Fine bilder...



Boka er full av gjør-det-selv-prosjekter.
(Og humøret steg flere hakk etter å ha puttet den i den i handlekorga, ja ;-))

Ellers driver jeg å eksperimenterer litt med bloggen, ny header, osv. Er litt lei den gamle designen, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å 'like' bloggen min igjen...

Ønsker alle som titter innom en fin kveld :-)

6 kommentarer:

MøbelPøbel sa...

Åååå..denne boken så fristende ut!
Må kanskje ta meg en tur inn på Capris nå..hihi*
Ny header ja..er inne i den prosessen jeg også. Luta lei av min nå:/
Fin kveld til deg:)

Petra / Popetotrora sa...

Den där boken har jag också, den är verkligen härlig och inspirerande. :-)

Gillar din nya header, föresten!

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Den boka så spennende ut, det er så gøy å finne nye gode interiør bøker ;)
Lykke til med ny header-prosessen, bare å prøve seg frem, jeg forandrer litt hele tiden. Nesten som her hjemme i stua med den stadige ommøbleringen.

Klem Mumsi

Unknown sa...

Boken er superduperfin;)

Mette sa...

Fin bok! Jeg har også gått og tenkt å lage ny header, men jeg har så mye illustrasjon på bloggen min med bakgrunnen at alt jeg har prøvd meg på ser overlesset ut... Kanskje jeg skal prøve å eksperimentere kun med skrifttypen...? Synes forresten headeren din var fin!

Fragmenter sa...

Det så ut som en bok etter min smak. Og jeg digger gjør det selv-prosjekter:-) Takk for tips!
Klem, Elin

Related Posts with Thumbnails