-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



mandag 12. mars 2012

Urørt på NIB






Norske Interiørblogger vil vise frem nye eller 'urørte' blogger. Nå er ikke bloggen min så veldig ny, jeg har blogget i 2 1/2 år nå, men føler meg fortsatt liten og 'fersk i faget'. Rart med det...

Så her er en liten samling bilder fra bloggen min. Dette er bilder jeg har vist før, da det er altfor grått og mørkt ute til å få tatt fine interiørbilder i dag, dessverre. Håper dere liker bildene.

Ellers anbefaler jeg at dere stikker innom NIB og ser på alle de flotte bloggene i dette innlegget.

Ønsker alle som titter innom en fin dag og en flott uke :-)

Klem fra meg <3

9 kommentarer:

i mitt lille rekkehus sa...

Fine bilder du viser! Jeg har heller ikke blogget så lenge, og føler meg ganske fersk både når det gjelder redigering og layot og alt som hører med;)

Fin fin dag til deg!!

Silkefabrikken.com i Provence sa...

Hei, så flotte bilder du har tatt. Vi holder til i Provence og jeg ønsker å bytte link fra vårt nettsted på
www.silkefabrikken.com Si ifra vis du ønsker å bruke bilder jeg har tatt fra de "hemmelige antikk markedene" i Provence, bare si ifra.

Kremfaret sa...

Kjempeflotte bilder, likte spesielt det fra kjøkkenet :-) Ser ut som du er kreativ i hvert fall. Legger meg til som følger jeg, blir spennende å lese mer på bloggen din. Veldig ny og ukjent her jeg også, så det var jo kjekt med Urørt ;-)

Fargevandring sa...

Kjempefine bilder, og jeg liker interiøret ditt så godt:-)

Randi sa...

Hei Sølvi! Flotte bilder! Og du har jo også et heklateppe med store ruter :) Jeg har også lagt til link til bloggen min på urørt. Har egentlig aldri tenkt på bloggen min som en interiørblogg, men i det siste har det kanskje blitt mer av det! Veldig enig at oransje er fint på gutter! Eskil går gjerne i rosa og lilla t-
-skjorter, selv om det nok ikke er helt korrekt i fars øyne! Hehe! Her er det grått og trist vær. Ferdige med lekser og middag, og har kvelden fri! Ha en fin kveld dere og! KLEM.

PillePalle sa...

Fine, flotter bilder, kjære Sølvi! Stemninge i huset ditt er veldig koselig, synes jeg. Mange spennende detajler som alltid gjør lyst å se mer! Klemmer fra PiPa

Lidyll sa...

Fiiiin fiiiine bilder da*smile*
...elsket bildet av kjøkkenkroken med den røffe murveggen...

.."ja, takk!", sier jeg bare

Ønsker deg en super uke, og herlig mandagskveld!

Klemmer på en mandag

Den Grønne Baljen sa...

Kjempeflotte bilder ..så mange flotte detaljer... den rustikke veggen bare digger jeg..det nydelige hekle teppe- kjempefint =)))

Hvis du ønsker å være med å vinne gavekort , velkommen inn på bloggen min 0)
Ønsker deg en fin dag

Kerstin

Natalie sa...

Så fine bilder du viser :) Fint hjem! Jeg er også ny, litt nyere enn deg kanskje- starta i høst! ;) Så har myyye å lære, men man lærer jo hele tiden og det er så gøy! :D Klem til deg!

Related Posts with Thumbnails