-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



torsdag 10. mai 2012

Påfyll og inspirasjon







I går kveld var jeg så heldig å få være med en venninne på en fargerik aften med design, opera og mat på en restaurant som drives og eies av en venninne av henne, Hanne på Høyden. Og for en mat! Alt var økologisk og kortreist, og jeg ble inspirert (og mett!)..

Vi ble presentert for Åmot Operagard og Ciderhuset i Balestrand, og vi fikk også en liten presentasjon av boken 'Fargerik innredning' av interiørdesigner Gunvor Røkholt samt operetter fra Den Nye Opera.

Jeg hadde jo med meg kamera, men synest alltid det blir litt flaut å gå rundt å knipse bilder når der er så mange folk... I pausen ute var det greit, men inne ventet jeg til folk hadde begynt å gå - måtte nemlig bare knipse litt av den kule lampen 'Goodbye Light Bulb' fra Northern Lighting, og det fine tapetet fra Scandinavian Surface.

Ønsker alle en fin torsdagskveld, og ikke glem mitt blogglotteri som avsluttes i morgen kveld. Gå inn her for å være med. Klem fra meg :-)

4 kommentarer:

mona.z sa...

Kan tenke meg du hadde en fin kveld ja:) Trege meg har aldri vært hos Hanne, men det skal ikke bli lenge til nå. Boken til Gunvor Røkholt så fristende ut, elsket bildet fra stuen med to sofaer mot hverandre og store "puffer" på hver side. Bordet med stash i forgrunnen var virkelig lekkert. En stil jeg drømmer om....
Ønsker deg en fin dag:)

En støvel og en sko sa...

Mona, jeg hadde heller aldri vært der før, så var veldig glad for å få denne muligheten. Håper du får anledning til å ta deg en tur :-)

Unknown sa...

Det høres utrolig gøy ut. Under innlegget du hadde i dag, var det bilde av noen stolputer du hadde sydd i 2010.
DIY, og alt. Jeg hermer ;-)).
Klem, Drude

Elisabeth, innerst i veien sa...

Det så bare helt herlig ut, midt i blinken for jenteaften.

Related Posts with Thumbnails