-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



fredag 11. mai 2012

Vinnerne

av blogglotteriet mitt er Skjerstad og Sirius. Gratulerer! Denne gangen brukte jeg random.org. Jeg telte opp loddene, 83 stk tilsammen, og så telte jeg nedover til jeg kom til tallet som random plukket ut.



Jeg tror ikke dere skrev hva dere helst ville vinne, og jeg klarer ikke å bestemme, så kan ikke dere bare gi meg en lyd og si om dere helst vil ha sminkevesken eller kortpakken?

God helg til dere alle, og tusen takk for at dere deltok i blogglotteriet mitt. Det var kjempestas.
Klem fra meg :-)

9 kommentarer:

Skjerstad sa...

Jippi !!!
Jeg er så glad, tralla la ;)
Jeg går for kortpakke !
Tusen takk :)

Klem fra Janne

Unknown sa...

Grattis til vinnerne :-))

Sirius sa...

Åååå så morro!! :)

Syns begge deler var fine så siden Janne ville ha kortpakken tar jeg gjerne den herlige sminkepungen :)

Tusen takk!

klem fra Sirius!

Gunnhild sa...

gratulerer til heldige vinnere ;)
fin gibort sølvi ;)

En støvel og en sko sa...

Så bra! Og så må du sende meg adressen din, Sirius. :-)

Sirius sa...

Har sendt til online mailen din :)

Maria sa...

Grattis till vinnarna!

Tins roser sa...

Gratulerer så mye med finaleplass hos NIB! Virkelig et lekkert bilde...fra en lekker blogg.

Bjørkli Søndre sa...

Heldige vinnere!

Innom for å gratulere deg med galleriplass hos nib for ditt bidrag der nytt møter gammelt!

Et nydelig bilde med den gamle sofaen din mot det nye. Den er så skjønn!

Ønsker deg en strålende ny uke!

Related Posts with Thumbnails