-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



lørdag 1. september 2012

Åpne hyller






Det er en ting som jeg aldri kommer til å angre på når vi bygget det nye kjøkkenet, og det er de åpne hyllene.
Jeg liker å ha det vi bruker aller mest så lett tilgjengelig. (Vel, de gamle mel- og krydderkrukkene til venstre på den øverste hyllen er bare til pynt. De kan du lese mer om her, om du vil.) Det er litt mer jobb å holde alt rent, men jeg ofrer meg gjerne for å nyte den stemningen de gir, liksom litt kafe-aktig, og så liker jeg å se på de tingene som gir meg god-følelse.

Nå er det te, interiørbøker, og sofakos her. Ha en riktig fin lørdagskveld. Klem fra meg :-)

9 kommentarer:

s h i n e d e s i g n sa...

For et utrolig koselig kjøkken! Jeg er også glad i åpne hyller på kjøkkenet, personlig utstilling og ikke minst praktisk med det mest brukte tilgjengelig. Fortsatt god helg :-)

Unknown sa...

Kjempestilig med åpne hyller i grunnen, og praktisk som du sier!
Ha en fin kveld videre!

gult hus i svingen sa...

De mange, fine tingene deres kommer til sin rett i de åpne hyllene:) Ha en flott lørdagskveld i Bergen:)
klem Trine:)

Petra / Popetotrora sa...

Ja, det är verkligen fint med öppna hyllor i köket! Mycket luftigare och roligare än massa stängda skåp.

Unknown sa...

Hei, såååå fint det er;)) Klem W

Unknown sa...

Så lekkert. Og alle de fine tingene. Skal jeg pusse opp kjøkkenet blir det helt klart noen åpne hyller. D

ReVinyl sa...

Jeg synes det er kjempefint!

Nå lurer jeg litt på om vi skal ha det sjøl...Er litt redd vi rotekoppene vil gjøre slik at det blir kaos istedenfor lekkert...og siden jeg er litt sliten i hue, er jeg redd for visuelt støy.

MEN, lekkert synes jeg det er når jeg ser det hos andre...

Ha det fint! :)
Siw

Tins roser sa...

Det blir en egen sjarm med hyller. Foreløpig har jeg tenkt å drøye det litt, selv om jeg gjerne skulle hatt det akkurat nå. Det er så koselig hos deg!

Inger Johanne sa...

Så fint kjøkken! Superlekkert med åpne hyller, litt kafé-aktig, som du seier og så lett, liksom. Ikkje tungt:-)

Klem

Related Posts with Thumbnails