-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



onsdag 31. oktober 2012

En pute til...


Jeg har egentlig sagt til meg selv at jeg skal prøve å begrense meg med innlegg om 'en pute' eller 'en kopp' osv, det kan jo kjede livet av enhver av oss, men så har jeg heklet en pute og siden jeg ikke har noe annet vettugt å skrive om, så får dere bare bære over med meg...?


Jeg liker så godt de runde putene fra Bloomingville, og siden jeg hadde en rund innleggspute liggende, ble det en slik pute denne gangen. Av mer restegarn, heklenål nr 4, heklet sammen med fastmasker.


Det regner og blåser her i Bergen i dag, og jeg gruer meg til å bli med ungene på 'knask eller knep' som jeg har lovet. Lurer på om det er greit at vi blir inne, og så kjøper jeg heller en pose med godteri som kompensasjon?

Ha en fin kveld! Klem fra meg :-)

Oppdatering: SÅ KLART det ble knasking i nabolaget! En time med litt opplett var alt som skulle til, og alle var strålendes fornøyd. Da vi kom hjem hadde pappaen skrudd av alle lysene i huset og skremte oss da vi kom inn døren. Ha ha!!

10 kommentarer:

Skjerstad sa...

Næmmen :)
Så stilig !
Og de to er kjempefine sammen :)
Fint det var med sort til fersken.

Ha en fin kveld du også :)
Janne

Unknown sa...

Jeg liker igrunnen godt å lese om både bilder og kopper, så du må ikke slutte med det.... Puta var helt lekker sammen med den andre! D

Unknown sa...

hehe. Skulle stå puter, og ikke bilder.... jaja, liker bilder også jeg. Klem.

Mette sa...

Puta ble fin den. Kjekt a fa brukt opp restegarn. For det blir endel av det, innimellom!

PillePalle sa...

For fine puter du har fatt strikket og heklet deg! De matcher veldig godt med hverandre. Klemmer fra PiPa











Sonja frå Sunnfjord sa...

Fin heklapute! Stilig fargekombinasjon:)
Har lenge tenkt at eg skulle hekle meg ei rund pute, eg også. Tråd er kjøpt i alle fall...
Ha ein fin kveld!

an-magritt sa...

Det er klart du skal lage innlegg om en pute?! En pute er ikke bare en pute. Det vet jeg alt om, he he. Jeg har jo laget innlegg om et pledd.

Takk for fine ord hos meg, du fine venn.

marian sa...

Putene dine er kjempefine dei! Tåler godt fleire innlegg om både koppar og puter eg - og bilder frå huset ditt. Likar så godt stemninga hos deg! - Takk for at du kikkar innom hos meg! Spor av at ein gjer det, blir eg glad for.
Håpar du fekk kjøpt deg "fri" i kveld då....

Marian

gult hus i svingen sa...

Så lekker pute den runde også er, og den med kors er fin til:)
Så¨lekkert dere har det i kjøkkenet:)
her var det også mange barn som ringte på, liker det bare sånn passe, kjenner jeg....men godteri fikk de alle sammen;)
klem fra Trine:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Kul pute!

Related Posts with Thumbnails