-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



tirsdag 6. november 2012

Hjemmelagde julegaver DIY


Jeg kjenner at jeg har begynt å glede meg til jul, eller rettere sagt, til juleforberedelsene. Jeg pinner i vei på Pinterest og samler ideer fra her og der. En nettside jeg kom over er Prima Magazine. Jeg kjøpte dette bladet av og til da vi bodde i England. I deres Christmas Makes utgave fant jeg mange flotte ideer til hjemmelagde gaver, inndelt i kategorier, som 'til henne', 'til ham', 'til barna', 'til hjemmet', osv. 

Her er noen av mine favoritter:







Alle bilder er fra allaboutyou.com

Har du begynt å tenke på julegaver? 

Ha en fin tirsdagskveld! Klem fra meg :-)

8 kommentarer:

Gunnhild sa...

så lekkert! jeg elsker familietre ideen :)
jeg koser meg også med juleforberedelsene, og vet jeg må begynne tidlig om jeg skal rekke å kose meg:)

Petra / Popetotrora sa...

Ja, visst börjar man längta och planera inför julen nu. Inte så värst långt kvar. :)
Jag har funderat massa på julpynt och pyssel men inte kommit så långt som till julklappparna än.

AvMeg sa...

Så mange fine tips - takk :)

Skjerstad sa...

Så mange fine tips !
Jeg ble forelsket i stoffklokkene :)
Jeg har tenkt på julegavene..men bare tenkt , hi hi ;)

Klem fra Janne

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ja, jeg har begynt å tenke på julegaver. Har kjøpt noen også, men de jeg skal lage de er ikke påbegynt....Jeg samler og samler ideer på Pinterest og får liksom ikke satt i gang. :-)

Skolelyst sa...

Hei. Her var mange gode idèer. Jeg er godt i gang med innhandling av gaver, men det er vel det eneste... Jo, forresten, julekortene er bestilt. Heldigvis noen uker igjen. Veldig gode boktips på Gavedrysset hos Skolelyst. Kjekt du blir med:-) God helg!

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

tAKK FOR GODE IDEER! jEG HAR SÅ VIDT BEGYNT Å TENKE PÅ JULEGAVER MEN KJENNER ENERGIEN ER IKKE DER HELT ENDA. jULEGAVEKALENDER DERIMOT ER GØY. iHVERTFALL TIL NANINO :D DER ER JEG GODT I GANG. HAHA OPS CAPS LOCK! oh well. Må du ha den beste helga. Og så gøy jeg fant deg på insta ;D

Strikkedoktor'n sa...

Tusen takk for inspirasjon og fine tips!
Fant mye nydelig her på bloggen din :-)

Related Posts with Thumbnails