-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



søndag 11. november 2012

Stringhylle på gutterommet




NIB oppfordrer til Stringhylle galleri, og her er mitt bidrag, selv om hyllen forsvinner litt i alt 'nipset' på rommet til lillebror ;-) Jeg hadde hyllen på kontoret før, men syns størrelsen passer så godt inn på et barnerom.

Hyllen var en gave til meg fra mannen da han var på Oslo-tur for noen år siden. Den er kjøpt hos Designtorget.

Trykk her for mer String-inspirasjon!

Ha en fin søndag! Klem fra meg :-)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Den var kjempefin på gutterommet;)) Ha en fin søndag videre, klem Wilhelmine

Lappeline ♥ sa...

Kjempe fint rom og lykke til med biraget. Fin søndag til deg
Klem

Sonja frå Sunnfjord sa...

Hylla passa veldig godt inn der:)
Eg har faktisk nettopp kjøpt ei slik hylle, men i grått.

Petra / Popetotrora sa...

Så fina bilder! Gillar verklgien den härliga brandbilssamlingen på nedersta bilden. :)

i mitt lille rekkehus sa...

Passet godt på gutterommet! Fint! Ønsker deg en flott søndag:-)

smileull sa...

Den var KJEMPEFIN her! Og litt nips hører med på et gutterom :-D Her var det jo mye kult nips, her! :) Takk for lampetips inne hos oss! Enig i at Kartelllampa samler mye støv. Vi endte med å slutte å tørke støv av den fordi den fikk så mye riper! Haha! Bare lukket øynene for alt støvet. Kanskje ikke den beste løsningen... :-D

Related Posts with Thumbnails