-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



lørdag 22. desember 2012

Jul i vårt hus







Det har vært dårlig med blogging i desember - jeg har nok måttet prioritere andre ting pluss at kameraet har oppført seg skikkelig dårlig. Og så er det så greit med Instagram - det er virkelig 'instant' blogging! Har du lyst til å kikke på bildene mine der, finner du meg på @stovelogsko :-)

Så vil jeg med dette innlegget ønske alle mine lesere en RIKTIG GOD JUL. 

Klem fra meg :-)

8 kommentarer:

till-vidas-ara sa...

hej där! vilken vacker jul ni har hos er! tycker om det rosa i pepparkakshuset också. här också varit mycket i december, månaden som gick fortare än någonsin förr :) kramar om och önskar God Jul ***

Lycke

Unknown sa...

Så koselig. Elsker pepperkakehuset og de blå stjernene. Ønsker deg og dine er riktig god jul. Hilsen Drude.

Sonja frå Sunnfjord sa...

Koseleg pynta hos deg:) Her blir ikkje treet pynta før i morgon.
Dei beste ynskjer for jula og det nye året!

Oline Art sa...

Hvor er det nogle skønne julebilleder. Rigtig glædelig jul til dig og dine:-)

ralfefarfars paradis sa...

For et herlig julehus- vi er ikke helt der- men det kommer;) Ønsker dere ei riktig fin og god juletid;)

Lappeline ♥ sa...

Kjempe koselig hos deg. Flott julehus.
God kl til deg
Klem

Lidyll sa...

Så koselig julete innlegg!:)
..her skal jeg si det var go`julestemning! Ja, sånt liker jeg:)

Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år!:)

Juleklem fra meg og Ferdinand-pusen

Marthe sa...

Hei kjære Sølvi!

Jeg er så glad for å ha nettilgang å kunne lese bloggen din i stort format igjen! Det juletreet ditt.. Oj, så fint! Masse herlig pynt! Ser virkelig ut som et julehus å trives i.

Vi "sees" på instagram og på bloggen;-)

Klem og god søndagskveld!

Related Posts with Thumbnails